ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

Što je pasivni prihod?

Dragi čitatelji mog bloga,zahvaljujem vam što me  čitate i pratite. Kako vidim, svaki dan vas je sve više i više i to me izrazito veseli.U ovom postu ću vam objasniti pasivni prihod jer da biste ga uopće poželjeli i osigurali sebi morate razumjeti što on znači.
Pasivni prihod nastaje kada mi više ne moramo aktivno raditi i biti prisutni. Jednom smo, na početku našeg rada uložili svoje vrijeme u posao, a kasnije zarađujemo  novac iz mjeseca u mjesec sve više i više.
Ja sam sada npr. 25 mjeseci u svom internet poslu i naravno da ne moram više ulagati ni toliko vremena niti rada ni približno kao na početku. Uspjela sam si osigurati pasivni prihod od svog internet posla. 
Više se ne moram toliko oglašavati jer već imam na tisuće suradnika u svojoj mreži koji su isto osigurali  sebi pasivne prihode

Ako se pronalazite u onim osobama koje žele sebi osigurati pasivni prihod nastavite čitati dalje.

 Morate znati da  pasivni internet prihod ne dolazi preko noći. Oni što vam preko noći obećavaju brzo bogaćenje uskoro se ispostave kao neistina, zato i je potrebno dosta truda i rada da bi se pasivni internet prihod stekao. U mom poslu postoji DD program koji nas vodi kroz maksimalno 5 godina do najvišeg liderskog statusa i izgrađene mreže suradnika isto s pasivnim prihodom.

Možda vam ovih maksimalno 5 godina zvuči puno, ali zapitajte se koliko godina moramo raditi do mirovine. Tek sa 65 ili 67 godina starosti, ovisi kako u kojoj državi, stječemo pravo na mirovinu od koje nam je kasnije teško preživljavati. U mom internet poslu, suradnici o tome ne moraju brinuti jer individualno neki prije neki maksimalno za tih 5 godina, osiguravaju sebi pasivni prihod u iznosu  koji samo možete i zamisliti.
Ne pišem vam o iznosima jer nas suradnički ugovor obvezuje da ne pričamo o zaradi. 
Nadam se da sam vam uspjela objasniti što je pasivni prihod i da će se mnogi od vas zamisliti  kako i želite li pomoć kako ga osigurati.
Lijep pozdrav svima i do čitanja!
Marina Streljak